فم تورهای تخصصی، سکوی معرفی جهانی گردشگری یزد به زبان بین‌المللی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با تأکید بر هم‌افزایی مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه گردشگری گفت: برگزاری فم‌تورهای تخصصی تولید محتوا با مشارکت بخش‌های مختلف، اقدامی هدفمند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری یزد در سطح بین‌المللی و به زبان‌های غیرفارسی است.

سید محمد رستگاری در حاشیه نشست خبری جشنواره تولید محتوای گردشگری که روز ۶ دی‌ماه برگزار شد، در گفت‌وگو با میراث‌آریا اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد، هم‌افزایی مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی پیرامون موضوع گردشگری شکل گرفته است؛ موضوعی که در سند «یزد پایدار» نیز به عنوان یک راهبرد مهم مورد تأکید قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: در این جشنواره چهار بخش شامل بخش‌های صنعتی، دولتی، شهرداری و بخش صنعت مشارکت دارند که این سطح از تعامل و همراهی، اقدامی قابل تأمل و شایسته تقدیر است و می‌تواند الگویی مؤثر برای توسعه پایدار گردشگری استان باشد.

رستگاری با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان یزد در سطح بین‌المللی و به زبان‌های غیرفارسی، حضور مؤثر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و همچنین آموزش تخصصی به ذی‌نفعان حوزه گردشگری از مهم‌ترین اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

او ادامه داد: در همین راستا، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته کشوری طی مدت یک ماه برای علاقه‌مندان برگزار شد و اکنون نیز اینفلوئنسرها و بلاگرهای حرفه‌ای از سراسر کشور به این جشنواره دعوت شده‌اند که از امشب با حضور در استان یزد، نسبت به تولید محتوای تخصصی گردشگری اقدام خواهند کرد.

رستگاری در پایان از معرفی برگزیدگان این جشنواره در اواخر سال جاری و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد و اظهار امیدواری کرد: خروجی این رویداد بتواند نقش مؤثری در تقویت برند گردشگری یزد و معرفی هرچه بهتر این استان در بازارهای هدف بین‌المللی ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404100700455
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha